JahWise logo svg
,

Ära reklaami Facebookis ilma metapikslita!

Mis on Meta (endine Facebooki) piksel?

Facebook Metapiksel on jälgimiskood, mis genereeritakse sinu Facebooki reklaamikontolt ja lisatakse sinu veebisaidi päise jaotises.

See jäädvustab konkreetsed toimingud, mida külastajad sinu saidil teevad, ja annab sulle andmeid, mis aitavad sul oma Facebooki ja Instagrami reklaamikampaaniaid toimivuse maksimeerimiseks täpsustada.

Saad kasutada metapikslite salvestatud andmeid, et näidata oma reklaame erinevatele vaatajaskonnasegmentidele, lähtudes nende tegevusest sinu saidil. Pärast Pixeli andmete põhjal kohandatud vaatajaskondade loomist saad neid kasutada ka sarnaste vaatajaskondade loomiseks, et uusi kliente hankida.

Metapikslit luuakse ja hallatakse Facebooki ärihalduri abil .

Juhend, kuidas metapiksel paigaldada

Meta Pixel (varem tuntud kui Facebooki piksel) on koodijupp, mille sisestate oma veebisaidile ja millel on peaaegu maagiline võime anda ülevaadet teie saidi külastajate käitumisest.

See on Facebooki tööriistakasti salarelv, mis on loodud sinu reklaamitegevuse suurendamiseks, andes sulle võimaluse mõõta , optimeerida ja luua oma reklaamikampaaniate jaoks paremaid vaatajaskondi.

Iga kord, kui kasutaja külastab sinu saiti ja teeb toimingu (nt ostab sinu toote), käivitub Facebooki piksel ja teatab sellest tegevusest. See võimaldab sul paremini mõista oma kliendi teekonda alates hetkest, kui ta näeb sinu Facebooki reklaami, kuni sinu veebisaidil tehtud lõpliku konversioonini.

Kuigi Pixel võib tunduda lihtsalt järjekordne ülesanne, mis tuleb täita, on tõde see, et see täiustab drastiliselt sinu Facebooki reklaamistrateegiat . Olenemata sellest, kas soovid oma vaatajaskonda paremini mõista, sihtimist parandada või jälgida, kui palju tulu sa oma reklaamidest teenid, on Facebooki piksel asendamatu tööriist.

Selle võimsust kasutades saate jälgida kasutajaid, kui nad teie veebisaidi ja Facebooki reklaamidega suhtlevad, ja jälgida, kui palju kasumit te selle tulemusel teenite, mis omakorda võimaldab nüansirikkamat ja andmepõhist turundusmeetodit.

Sukeldume ilma pikema jututa sellesse juhendisse, et õppida Meta Pixeli loomist ja rakendamist!

Meta Pixeli seadistamine oma veebisaidil

Meta piksli loomine

Kõigepealt peame looma Pixeli, et saaksime selle oma veebisaidile installida. Selleks järgi neid lihtsaid samme.

  1. Ava oma Facebooki sündmuste haldur.
  2. Klõpsa vasakpoolses menüüs “Ühenda andmeallikad”.
kuidas ühendada andmeallikas - Facebook Pixel
  1. Vali “Web” ja klõpsa “Ühenda”.
ühendage oma andmeallikas - Meta Pixel
  1. Vali oma Pixeli nimi ja klõpsa “Loo piksel”.
Looge Meta Pixel
  1. Nüüd saad sisestada oma veebisaidi URL-i, et kontrollida partnerite integreerimise kaudu lihtsaid seadistusvalikuid. 
lisage oma veebisait - Facebook Pixel

Ja Metapixel on loodud!

Pixeli koodi installimine veebilehele

Pixeli installimiseks on kaks peamist viisi – veebisaidi koodi käsitsi muutmine ja Pixeli lisamine või partnerite integreerimine. Või saada juhised oma veebiarendajale emailile, mis on väga mugav viis.

Kui soovid kasutada partnerite integreerimist või saata selle koodi oma arendajale meili teel, mine edasi järgmiste jaotiste juurde.

Kuidas käsitsi metapiksli koodi oma veebisaidile lisada

  1. Kui soovid kasutada mõnda integratsiooni, mine selle artikli järgmise osa juurde. Vastasel juhul klõpsa valikul „Tee ise” ja vali „Järgmine”.
häälestusmeetod - Facebook Pixel

7. Järgmises etapis küsib see meilt, kas tahame kasutada konversioonide API-d ja pikslit või ainult metapikslit. Nüüd kasutame valikut „Ainult metapikslid” ja tuleme mõne aja pärast tagasi jaotise Konversioonide API juurde.

vali ühendus - Facebook Pixel

8. Järgmisena klõpsame suvandit „Installi kood käsitsi”.

Ühendage veebisaidi tegevus – Facebook Pixel

9. Järgmisel lehel annab Facebook meile lõpuks meie koodi. Woohoo! Nüüd saame selle koodi kopeerida ja minna meie veebisaidile selle installimiseks.

Installige baaskood - Facebook Pixel

Järgmised sammud sõltuvad sellest, millist CMS-i või veebiplatvormi kasutad, kuid igal juhul on sinu eesmärk lisada see kood oma veebisaidi päisesse. 

Kuna need platvormid muutuvad pidevalt, soovitan sul tutvuda konkreetse CMS-i juhendiga, kuidas oma veebisaidile koodi lisada. WordPressi paigaldusjuhendi leiab siit.

Integratsioon teiste platvormidega

Kui sa ei tunne end mugavalt koodi installimisega, on see ka okei. On mitmeid kasulikke partnerite integratsioone, mis võimaldavad sul Pixeli kiiresti oma veebisaidile ilma probleemideta lisada.

Kuidas installida Meta Pixel koos partnerite integreerimisega

  1. Selle sammu jaoks klõpsa ülaltoodud sammus 8 nupul „Otsi partnerit” või ava sündmuste halduri armatuurlaud ja klõpsa vasakpoolses menüüs „Partneri integratsioonid”.
Facebooki partnerite integreerimise leht

2. Valie loendist vastav partner.

Facebooki pikslite integratsioonid

3. Järgi ekraanil kuvatavaid seadistusjuhiseid.

Facebookil on integratsioonid erinevate veebisaitide ja e-kaubanduse platvormide jaoks, sealhulgas:

Lisaks on Facebookis integreeritud Google Tag Manager ja paljud kliendiandmeplatvormid, andmesideplatvormid, CRM-i ja turundustarkvara ning mobiiliplatvormid.

Saada juhised meili teel veebilehe arendajale

Kui keegi teine, näiteks sinu veebiarendaja, teeb sinu veebisaidil metapikslite seadistamise sinu eest, saad hõlpsasti neile juhised meili teel saata.

  1. Klõpsake hüpikakna paremas alanurgas nuppu “Saada juhised meiliga”.
Ühendage veebisaidi tegevus – Facebook Pixel
  1. Sisesta saaja meiliaadress.
  2. Klõpsa lehe allosas nuppu “Saada”.

Märkus konversioonide API kohta

Alates iOS 14-st piirab Apple kolmandatest osapooltest teenusepakkujatelt piksli kaudu Facebooki tagasi saadetavaid andmeid. Selle uue seaduse järgimiseks andis Meta välja Conversions API funktsiooni, mis on mõeldud turvalisemaks (ja andmetega täidetud) viisiks konversiooniandmete Facebooki tagasi edastamiseks.

Tavaliselt tehakse seda partnerite integreerimise kaudu, nagu ülaltoodud. Kui soovite rakendada konversioonide API-d, peate kasutama partneri tööriista, mis toetab Conversions API-t, ja seejärel järgima selle funktsiooni sisselülitamiseks kirjeldatud juhiseid.

Siiski on oluline märkida, et see funktsioon ei lahenda *tehniliselt* kogu probleemi. Arvestades, et need partnerite integratsioonid on endiselt kolmandad osapooled (st sinu vaatajaskondade andmeid edastatakse ikka edasi-tagasi vahendaja kaudu), leiad siiski, et nendest saadavad andmed on puudulikud.

Nende probleemide lahendamiseks pead kasutama konversioonide API analüüsi. Kasutades Conversion API Gateway’i põhilise Conversion API seadistuse asemel, saad edastada andmeid otse oma hostimisserverist Facebooki – see tähendab, et sinust saab esimese osapoole andmepakkuja ja järgite seega Apple’i ametlikke iOS-i privaatsusreegleid.

Kuigi selle jälgimise seadistamine pole lihtne, on see Apple’i privaatsuseeskirjade tõttu üks parimaid viise kaotatud andmete taastamiseks.

Lisaks käsitleme ka täiustatud konversioone. See lisa etapp võimaldab sul salvestada kasutajaandmeid esimese osapoole küpsiste abil, kui kasutajad sinu veebisaidil liiguvad, võimaldades Facebookile saata maksimaalsel hulgal jälgimisandmeid.

Kuidas leida Meta (Facebook) Pixel ID

Kui installite Pixeli partneri integratsiooni või WordPressi pistikprogrammi kaudu, võib see küsida sinu Pixeli ID-d koodi asemel, mida meil oli võimalus varem kopeerida ja kleepida.

Kui vajad oma Pixeli ID-d, leiad selle, kui avad sündmuste halduri ja klõpsad vahekaardil Andmeallikad.

sündmuste haldur – andmeallikad

Seejärel leiad piksli ID otse oma piksli nime alt.

kuidas leida Facebook Pixel ID

Kuidas seadistada Facebook Pixeli sündmusi Event Setup Tooliga

Kuigi Pixel suudab seadistamisel vaikimisi lehevaatamisi jälgida, saab see sinu eest jälgida palju muid asju. Neid toiminguid nimetatakse sündmusteks .

Pixeli sündmused on seotud konkreetsete toimingutega, mis sinu saidil tehakse. Tavalisi sündmusi on mitut tüüpi, kuid e-kaubanduse jaoks on kõige olulisemad järgmised:

  • Lisa ostukorvi : Käivitub, kui keegi lisab toote ostukorvi.
  • Lisa makseteave : käivitub, kui keegi lisab kassas oma makseteabe.
  • Käivitage kassasse : käivitatakse siis, kui keegi klõpsab kassanupul.
  • Ost : käivitatakse, kui kliendid sooritavad ostu ja vaatavad kinnituslehte.
  • Otsing : käivitatakse, kui kasutajad otsivad poest teavet või tooteid.
  • Sisu vaatamine : käivitatakse siis, kui külastaja külastab teie veebisaidi mis tahes lehte, näiteks toote üksikasjade lehte.

Kohandatud konversioone saad luua ka siis, kui soovid jälgida midagi, mida ülal pole selgesõnaliselt öeldud, või midagi, millel on sinu jaoks konkreetne väärtus (sellest pikemalt).

Pane tähele, et saas sisse lülitada ka automaatsed sündmused, mis võimaldab sinu metapikslil automaatselt jälgida väärtuslikke sündmusi (nt oste ja registreerimisi), ilma et peaksid neid seadistama.

Automaatsed sündmused eemaldatakse kõigist muudest käsitsi seadistatud sündmustest.

Automaatsete sündmuste lubamiseks klõpsa lihtsalt oma Pixeli nimel, mine vahekaardile Seaded ja keri alla, et leida automaatse jälgimise lüliti.

Automaatsed sündmused

Allikas.

Jaga seda postitust:

Populaarsed kategooriad

Liitu uudiskirjaga

Värsked blogid otse sinu postkasti!