Potentsiaalne klient on jõudnud ostuteekonnal juba kaugele – ta tunneb sinu brändi, ta kaalub tõsiselt sinu toodet või teenust. Nüüd on käes konversiooni hetk. Just
Kujuta ette, et kohtud brändiga esimest korda. Võib-olla nägid sa Instagramis reklaami või lugesid mõnda kasulikku artiklit. See esimene kokkupuude pole juhus – see on
Õpi kliendipersoonasid looma ja tee oma turundus sihituks ja mõjusaks! Turundusmaailmas, kus inimesed puutuvad iga päev kokku sadade reklaamide ja sõnumitega, pole enam piisav lihtsalt
Miks peaksid LinkedIni algoritmi muudatusi jälgima? LinkedInis räägitakse palju „algoritmist“. Kuidas see töötab? Kuidas seda ära kasutada? Kuidas jõuda rohkemate inimesteni? LinkedIni algoritm 2025 töötab
Aastal 2025 ei ole digiturundus enam valikuline tegevus – see on hädavajalik ellujäämise tingimus. Kui sinu ettevõte ei ole digitaalses maailmas nähtav, siis sinu konkurent
I. Komponendid – tarkvara väikseimad, aga võimsad osad Komponent on nagu üks pusletükk. Iseseisev, korduvkasutatav ja eraldi arendatav – aga tervikuks saab see siis, kui
Tarkvara ilma plaanita on nagu orkester ilma dirigendita Kujuta ette orkestrit, kus iga muusik mängib oma partiid, teadmata, mis pala üldse kavas on. Trompet puhub
Infoarhitektuur (IA), mis see on ja kuidas kasutada? Muuda veebilehed ja rakendused kasutajasõbralikuks?Oled kunagi sattunud veebilehele, kus sa ei leia otsitavat infot üles? Või kasutanud
Wireframe ja prototüüp: mis vahe neil on ja millal neid kasutada? Kui oled seotud tootedisaini või veebiarendusega, oled ilmselt kuulnud kahest olulisest mõistest: wireframe ja
Raamistikud ja teegid tarkvaraarenduses: Kuidas need aitavad arendajatel kiiremini ja tõhusamalt töötada? Tarkvaraarendus on aeganõudev protsess, kuid kas oled kunagi mõelnud, et osa sinu probleemidest