Artiklid & uudised

Siit leiad kasulikke artikleid ettevõtluse, turunduse ja IT teemadel. Liitu ka uudiskirjaga, et saaksid olla kursis kõige värskemate uudistega.

Müük
Kulupõhine ja väärtuspõhine hinnakujundus?

Kulupõhine või väärtuspõhine hinnakujundus, milline sobib sinu toodete või teenuste hinnastamiseks? Hinnakujundus on üks keerulisemaid otsuseid, mis mõjutab edaspidi ettevõtte kasumlikkust. Kaks kõige levinumat hinnakujundusstrateegiat

Bränding
Brändi hääl: 5 võimalust, kuidas leida õige toon?

Brändi hääl ehk tone of voice, nagu seda inglise keeles nimetatakse, on ettevõttele brändile omane tekstiline keel, mis peegeldab ettevõtte väärtusi sihtrühmale sobivas keeles. Arusaadavalt sõnastatud brändi

WordPress
WordPressi analüütika pluginad 2024. aastal

WordPress on üks populaarsemaid sisuhaldussüsteeme maailmas, mida kasutavad miljonid veebisaidid ning mille turuosa on ligi 50%. Üks peamisi põhjuseid, miks WordPress on nii populaarne, on

Sotsiaalmeedia
Ära reklaami Facebookis ilma metapikslita!

Mis on Meta (endine Facebooki) piksel? Facebook Metapiksel on jälgimiskood, mis genereeritakse su Facebooki reklaamikontolt ja lisatakse su veebisaidi päise jaotisesse. See jäädvustab konkreetsed toimingud,